Monster Hunter Wiki Forum
Welcome to the Monster Hunter Wiki Forum!
Making videos Logo311

Monster Hunter Wiki Forum

Monster Hunter Information and Talk (What are you Hunting?)
 
Get ConnectedHomeSearchRegisterLog in

Share
 

 Making videos

Go down 
AuthorMessage
Sketchyyo
Aptonoth


Thank you Points : 0

Making videos Empty
PostSubject: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 12:42 pm

So i have seen some of you guys have youtube channels and i was wondering what item do you use to record cause i dont wanna buy a crap pvr. Cause i have a channel atm but its currently all world of warcraft videos.

Also while im here Scalding Pluera+ for the bracy armor were would i find that cant seem to find it on the internet.
Back to top Go down
Saisei
Felyne
Saisei

Thank you Points : 1

Monster Hunter Information
3DS friends code:
Primary MH Title: Monster Hunter 3 Ultimate WiiU
Country of Origin (for connection Speed use): 8

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 12:51 pm

I'm not sure what type of capture device you wanna use, the high quality ones run for about $999 for 1080p capture quality. Are you using a 3DS or Wii-U?

Also, Scalding Pluera+ is from High Rank Fire Agnaktor.
Back to top Go down
Sketchyyo
Aptonoth


Thank you Points : 0

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 1:07 pm

wiiu and is there a fire ag in hr5 ? cause there isnt one in 3-4
Back to top Go down
PAiN---
Rathian
PAiN---

Thank you Points : 9

Monster Hunter Information
3DS friends code:
Primary MH Title: Monster Hunter 3 Ultimate WiiU
Country of Origin (for connection Speed use): United States

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 1:43 pm

@Sketchyyo wrote:
So i have seen some of you guys have youtube channels and i was wondering what item do you use to record cause i dont wanna buy a crap pvr. Cause i have a channel atm but its currently all world of warcraft videos.

Also while im here Scalding Pluera+ for the bracy armor were would i find that cant seem to find it on the internet.

PM me and i can tell you what I use.

and Saisei, my device was only $180 for 1080p quality..lol
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/757PAiN?feature=watch
Saisei
Felyne
Saisei

Thank you Points : 1

Monster Hunter Information
3DS friends code:
Primary MH Title: Monster Hunter 3 Ultimate WiiU
Country of Origin (for connection Speed use): 8

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 1:49 pm

@PAiN--- wrote:
and Saisei, my device was only $180 for 1080p quality..lol

Damn son, I didn't do enough research then lol.
Back to top Go down
Ares
Seregios
Ares

Thank you Points : 9

Monster Hunter Information
3DS friends code:
Primary MH Title: Monster Hunter 3 Ultimate WiiU
Country of Origin (for connection Speed use): US

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 1:52 pm

@PAiN--- wrote:
@Sketchyyo wrote:
So i have seen some of you guys have youtube channels and i was wondering what item do you use to record cause i dont wanna buy a crap pvr. Cause i have a channel atm but its currently all world of warcraft videos.

Also while im here Scalding Pluera+ for the bracy armor were would i find that cant seem to find it on the internet.

PM me and i can tell you what I use.

and Saisei, my device was only $180 for 1080p quality..lol

Lol, I was about to say... I was actually planning to buy one for only $160 with 1080p quality XD
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/AresTheAwesome?feature=mhsn
PAiN---
Rathian
PAiN---

Thank you Points : 9

Monster Hunter Information
3DS friends code:
Primary MH Title: Monster Hunter 3 Ultimate WiiU
Country of Origin (for connection Speed use): United States

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 1:59 pm

@Saisei wrote:
@PAiN--- wrote:
and Saisei, my device was only $180 for 1080p quality..lol

Damn son, I didn't do enough research then lol.

Lol yeah, 169.00 for everything u need!
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/757PAiN?feature=watch
uriel1994
Melynx
uriel1994

Thank you Points : 4

Monster Hunter Information
3DS friends code:
Primary MH Title: Monster Hunter 3 Ultimate WiiU
Country of Origin (for connection Speed use): 8

Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitimeThu Mar 28, 2013 3:23 pm

I hear the EL GATO is good for begginers
Back to top Go down
Sponsored content




Making videos Empty
PostSubject: Re: Making videos   Making videos Icon_minitime

Back to top Go down
 
Making videos
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hot Toys making Indiana Jones figures, hints at Star Wars as well...
» Some funny maplestory videos... (:
» polar express graphic
» how to get one muxxu Account back after getting banned. (no Garantee!)
» My Own Flash Based Arena Game

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Monster Hunter Wiki Forum :: Nintendo :: Wii U :: Monster Hunter 3 Ultimate-
Jump to: